Jak wyceniamy wdrożenie sklepu

Nie ma określonych widełek cenowych. Do każdego projektu podchodzimy bardzo indywidualnie. Oczywiście jest kilka obowiązkowych aspektów prowadzenia sklepu i obszarów, które obowiązkowo musimy omówić. Pomęczymy Cię zestawem pytań w ramach naszej ankiety wdrożeniowej, ale praca którą włożymy już na samym starcie – przy planowaniu wdrożenia – to nie będzie stracony czas. Nasze 9-cio letnie doświadczenie pokazuje, że dobry plan i pełne – wspólne – zaangażowanie, zarówno z Twojej i naszej strony, już na samym początku projektu usprawnia i przyspiesza cały proces tworzenia sklepu.
Po starcie wersji produkcyjnej nie zostajesz sam. Jesteśmy fanami podejścia : Pracujemy z klientem, a nie dla klienta, dlatego po wdrożeniu mamy stały kontakt i sprawdzamy jak jeszcze lepiej zaprezentować Twój biznes w internecie i opracować ścieżkę dalszego rozwoju.

No to ile kosztuje budowa sklepu internetowego ?

Cena sklepu zależy przede wszystkim od zakresu projektu, jego skomplikowania i ilości funkcjonalności.
Przy pierwszych rozmowach prześlemy Ci listę pytań, które poruszają wszystkie elementy składowe sklepu jak:
– ogólne informacje o Twojej firmie i planowanym sklepie;
– grafika sklepu;
– sposoby płatności jakie chcesz udostępnić klientom sklepu;
– metody dostawy i warunki wysyłki towaru;
– strony statyczne i treści zarządzalne z CMS;
– kwestie marketingu i promocji sklepu i oferty produktowej;
– źródła pozyskiwania klientów i kanały w których chcesz prezentować swoją ofertę;
– statystyki i raporty Twojej sprzedaży, a także zadowolenia klientów;
– opcje multisklepu i wersji językowych Twojego serwisu;
– funkcje B2B dla handlu firma-firma;
– prezentacja oferty na różnego rodzaju serwisach aukcyjnych i w porównywarkach cen;
– procesy biznesowe i logistyczne;
– wszelkie informacje dodatkowe odpowiednie dla Twojego sklepu i branży, w której działasz;

Ile trwa wdrożenie sklepu internetowego ?

Budowa profesjonalnego sklepu dzielona jest na kilka etapów w zależności od złożoności projektu.
Postawienie nowego sklepu może zająć od 1.5 do kilku miesięcy.
Prace w poszczególnych etapach realizujemy wg priorytetów – część z nich musimy narzucić my, bo wynikają z powiązań między konkretnymi elementami platformy sklepu, ale Ty również możesz decydować jakie opcje są niezbędne do wdrożenia w pierwszym etapie.

Jak mierzymy godziny robocze spędzone nad wdrożeniem ?

Nasz zespół pracuje na zasadzie realizacji zadań przydzielonych w systemie trackingowym. Zliczamy czas i % wykonania poszczególnych prac.
Rozliczamy się z Tobą dokładnie wg czasu pracy chłopaków jaki włożyli w projekt lub ustalonych rat za zrealizowane etapy projektu.
Projekt na zasadzie Time&Material ? My jesteśmy bardzo na Tak !

Jakie są modele rozliczeń ?

Cenę wdrożenia dzielimy na ilość ustalonych etapów i rozliczamy się za ukończone etapy. W zależności od wielkości projektu mogą to być 1-2 etapy lub wiele mniejszych.
Bardzo wiele zalet ma podzielenie projektu na wiele małych etapów. Odbywamy wtedy z Tobą szybkie, krótkie spotkania (10 – 15 min) np. co tydzień i prezentujemy prace wykonane w ciągu ostatnich 7 dni. Na bieżąco widzisz jak powstaje Twój sklep, możemy w prosty sposób korygować drobne zmiany i generalnie podejść do projektu bardziej elastycznie. Od strony rozliczeń to wiele mniejszych rat, dzięki czemu nie musisz mieć na starcie projektu odłożonego całego budżetu na wdrożenie. Chyba OK, prawda ?

Porozmawiajmy o Twoim projekcie. Pomysły na sklep Magento – doradzimy! Napisz do nas

Paweł Knieć

Brałem udział w ponad 40 średnich i dużych wdrożeniach sklepów internetowych jako manager projektu, grafik, programista.
Od 9 lat poszerzam doświadczenie w e-commerce zarówno od strony sprzedażowej jak i wdrożeniowej.
To ze mną zaplanujesz prace nad budową nowego sklepu i pomysły na jego rozwój.
Możesz liczyć na wsparcie merytoryczne prowadzenia sklepu internetowego i podpowiedzi w kwestiach graficznych.
Wpadnij na kawę do naszej firmy – omówimy Twój projekt – albo pogadamy o górach i wspinaczce 😉

LinkedIn
Skype
Menu