Unikalne teksty

Zadbaj by Twój sklep zawierał unikalne treści. Unikaj kopiowania opisów produktu ze stron dostawców i producentów. Dla Google unikalna dobra treść ma bardzo duże znaczenie w pozycjonowaniu.

Duplicate content

To nic innego jak zdublowana treść – zarówno w obrębie Twojej witryny jak i pod kilkoma różnymi adresami URL w innych domenach.
Takie treści są niepożądane przez Google. Warto zwrócić uwagę czy opisy naszych produktów i kategorii są unikatowe.
W obrębie witryny należy również zadbać o określenie, która ze stron generowanych dynamicznie jest tą podstawową przeznaczoną do zaindeksowania. Należy ją oznaczyć poprzez znacznik rel canonical.

Thin content

Częste zjawisko np. w kategoriach najniższego poziomu gdzie znajduję się jeden – kilka produktów i to stanowi całą treść.
To za mało… Kategorie powinni mieć także opisy w przeciwnym wypadku mają dla Google niewielkie znaczenie.

Menu