Google Rich Snippets to dodatkowe informacje wyświetlane w Google zaraz pod linkiem do witryny. Mogą zawierać np. informacje o dostępności produktu, cenie, a także ocenach produktu.
Wyniki Google opisane dodatkowymi informacjami są dużo wartościowsze i wg statystyk częściej klikane przez użytkowników.
Zalecamy wszystkim naszym klientom dodawanie znaczników Rich Snippets do ich sklepów.
Po wdrożeniu można je przetestować na stronie Google : https://developers.google.com/structured-data/testing-tool/

Paweł Knieć

Brałem udział w ponad 40 średnich i dużych wdrożeniach sklepów internetowych jako manager projektu, grafik, programista.
Od 9 lat poszerzam doświadczenie w e-commerce zarówno od strony sprzedażowej jak i wdrożeniowej.
To ze mną zaplanujesz prace nad budową nowego sklepu i pomysły na jego rozwój.
Możesz liczyć na wsparcie merytoryczne prowadzenia sklepu internetowego i podpowiedzi w kwestiach graficznych.
Wpadnij na kawę do naszej firmy – omówimy Twój projekt – albo pogadamy o górach i wspinaczce 😉

LinkedIn
Skype
Menu