Aktualności

Konwersja w sklepie

Jak zwiększyć konwersję w sklepie internetowym – cz. 2

W poprzednim wpisie omówiłem kilka kwestii związanych z porzucaniem koszyka przez klientów odwiedzających sklep. Dziś podpowiem w jaki sposób zmniejszyć ilość porzuconych transakcji oraz dotrzeć do tych klientów, którzy jednak z jakiegoś powodu porzucili koszyk.

Sklep Southwine

Wdrożenie sklepu z winami z RPA

, ,

Miło na poinformować że do grona naszych klientow dołączyła firma South Wine Sp. z o.o.
Zadbaliśmy o kompleksowe przeniesienie sklepu z poprzedniego systemu sklepowego na Magento poszerzając platformę o nowe funkcjonalności.

Konwersja w sklepie

Jak zwiększyć konwersję w sklepie internetowym – cz. 1

Konwersja to słowo klucz w biznesie e-commerce. Niskie współczynniki konwersji spędzają sen z powiek każdemu managerowi e-sklepu. Zabierając się za modyfikacje sklepu mające na celu poniesienie tego wskaźnika na samym początku należy określić jak wygląda ścieżka zakupowa i w którym jej momencie najwięcej klientów rezygnuje z zakupów w sklepie.

Bądź mobile-friendly na Magento!

To, że przeglądanie internetu przez smartfony jest bardzo popularne przyjmujemy już jako oczywistą-oczywistość.
Wiadomości, społeczności, usługi i produkty – przez smartfona, po to jest 🙂
A podczas zakupów ? “Sprawdź w necie, może jest taniej…”

Google dość niedawno zaczęło podpowiadać, które witryny są ‘przyjazne’ przeglądarkom mobilnym.

Menu